Interna komunikacija zaposlenih u trgovačkom centru

Trgovački centri i veliki trgovački lanci mjesta su velike fluktuacije kupaca i robe što zahtjeva dobru komunikaciju i organizaciju djelatnika kako bi spremno odgovorili na sve izazove koji se odvijaju tijekom radnog vremena.

Najbolji pregled nad tijekom događaja i pouzdan protok informacija osigurava CAP.CAP softver rješenje putem kojeg je komunikacija organizirana sa jednog centralnog mjesta. CAP.CAP sustav osigurava efikasniji i brži protok informacija, jednostavno kreiranje poruka koje u kratkom roku prenose važne informacije svim djelatnicima ili odabranim grupama djelatnika. Jedna jedinstvena poruka istodobno može biti poslana kao sms poruka, e-mail ili objavljena kroz smartphone aplikaciju. Kreirana poruka ostaje zabilježena u sustavu te se, za slučaj potrebe, u svakom trenutku mogu provjeriti svi detalji vezani uz određenu poruku. Dodatna vrijednost CAP.CAP sustava je mogućnost dvosmjerne komunikacije, čime primatelj poruke postaje aktivni sudionik događaja.

Djelatnik informacijskog centra će kroz CAP.CAP sustav jednom porukom u samo nekoliko sekundi obavijestiti sve zaposlenike trgovačkog centra, primjerice, o nestanku električne energije, kada će ponovno biti uspostavljena opskrba te dati upute koje uređaje treba unaprijed isključiti ili koje aktivnosti treba poduzeti. Svi zaposlenici će na svoje mobitele i smartphone uređaje primiti sms poruku sa detaljnim informacijama te istog trena mogu postupati prema danim uputama. Poruka može sadržavati dokument ili fotografiju u prilogu, koje je jednim klikom jednostavno otvoriti za uvid u više detalja. Unutar poruke moguće je dodati link, koji primatelja poruke voditi na dodatne informacije. Zaposlenici mogu odgovoriti na primljenu poruku te je na taj način povratno obavijestiti info centar i operatera o razvoju određene situacije i potvrditi da je neka aktivnost uspješno odrađena.

Informacije poslane putem CAP.CAP sustava su autentične i točne. Kreira ih isključivo nadležna osoba, a slanje poruke je brzo i sigurno, zaštićeno od neovlaštenog upada u sustav.

Želite li djelatnike u vašem trgovačkom centru obavijestiti o nekoj izvanrednoj situaciji, inspekcijskoj kontroli, sastanku, novim zakonskim propisima ili promotivnim aktivnostima, sve ove informacije se brzo, jednostavno i sigurno odašilju uptempo CAP.CAP sustava. Ovaj sustav služi kao podrška efikasnijoj komunikaciji sa djelatnicima, boljoj organizaciji timova te ujedno podiže razinu sigurnosti prema djelatnicima i posjetiteljima trgovačkog centra.